Tech Stack Monitoring és Támogatási Csomag

A digitális rendszerek folyamatos működése kulcsfontosságú a vállalkozások számára. A technológiai infrastruktúra monitoring és támogatási előfizetésünk átfogó megoldást nyújt, amely biztosítja, hogy rendszerei mindig a legjobban működjenek.

Mit tartalmaz?

  • Szerverek és felhőalapú rendszerek folyamatos figyelése
  • Azonnali problémafelismerés és megoldás a leállások megelőzése érdekében
  • 24/7 támogatás, amely biztosítja, hogy rendszerei bármikor működőképesek maradjanak
  • Rendszeres teljesítményjelentések és javaslatok a fejlesztésre

Csomagok

Ezek az árak az iparágtól függően változhatnak.

Alap

Alapvető monitoring a szerverek, felhőalapú környezetek és rendszerek folyamatos ellenőrzéséhez. Havonta egyszeri teljesítményértékelés. Azonnali értesítések és gyors problémamegoldás alapvető technikai hibák esetén.

Ár: 300.000Ft- 600.000 Ft

Kisebb vállalkozások számára ideális, akik szeretnék biztosítani, hogy rendszereik megbízhatóan működjenek, és gyorsan reagáljanak a technikai problémákra.

Standard

Fejlettebb technológiai infrastruktúra monitoring. Heti teljesítményértékelések. Gyors problémafelismerés és megoldás közepes méretű rendszerek esetén.

Ár: 600.000 Ft - 1.500.000 Ft

Közepes méretű vállalkozások számára ideális, akik komplexebb technológiai infrastruktúrával rendelkeznek, és nagyobb szintű támogatást igényelnek.

Prémium

Teljes körű monitoring nagy rendszerekhez. Részletes heti teljesítményjelentések, és azonnali problémaelhárítás, akár éjjel-nappal is. A technikai infrastruktúra állandó optimalizálásának javaslatait is tartalmazza.

Ár: 1.500.000 Ft - 3.000.000 Ft

Nagyvállalatok számára ajánlott, akik folyamatos és átfogó technikai felügyeletet, valamint az infrastruktúra állandó támogatását és fejlesztését keresik. Ez a csomag biztosítja a rendszer maximális teljesítményét és üzletmenet folytonosságát.

Tech Stack Monitoring & Support Előfizetés - GYIK

Szerverek, felhőalapú környezetek, adatbázisok és egyéb technológiai rendszerek folyamatos figyelését végezzük.

A proaktív monitoring korai figyelmeztetéseket ad, így a problémákat azelőtt megoldjuk, hogy azok nagyobb zavart okoznának.

Az ügyfelek bármikor elérhetik a technikai támogatást, és azonnal segítséget kapnak bármilyen probléma esetén.

A jelentések gyakorisága a választott csomagtól függ, de általában heti vagy havi rendszerességgel biztosítunk részletes beszámolókat

A csomagok könnyen bővíthetők, ahogy az ügyfél technológiai igényei nőnek.

Milyen plusz szolgáltatások tennék ezt hatékonyabbá?

  • Google Analytics 
  • Tag Manager
  • Hotjar

 

Szolgáltatás : Analitika megtervezése, beállítása 

Írj nekem!

Csak egy kattintásra vagy attól, hogy megindulj a fejlődés útján!

A tudomány szerint az emberek 8%-a éri el csak a céljait. Te közéjük tartozol? 🙂

    Iratkozz fel, hogy letölthesd az ingyenes e-bookunkat, és fedezd fel, hogyan teheted még sikeresebbé vállalkozásodat!

    Segítünk abban, hogy a legjobbat hozd ki az adataidból!

    WordPress Cookie Értesítés Real Cookie Banner által